Garnet Polska

Regulamin Zwrotów i Reklamacji

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady składania reklamacji oraz dokonywania zwrotów towarów zakupionych w firmie Garnet Polska.
  2. Regulamin dotyczy sprzedaży i dostaw garnetu realizowanych przez firmę Garnet Polska. 
  3. Reklamacje dotyczące jakości i stanu dostarczonego garnetu rozpatrywane są zgodnie z poniższymi zasadami.

§2 Zasady dotyczące uszkodzeń towaru

  1. Uszkodzenie towaru przy odbiorze
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w momencie dostawy klient ma prawo odmówić przyjęcia towaru z jednoczesnym wpisaniem na dokumencie dostawy dokładnej  przyczyny odmowy.
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w momencie dostawy klient
      może również ,przyjąć taki towar z jednoczesnym zgłoszeniem  kierowcy
      uszkodzenia i dokładnym opisaniu go na dokumencie dostawy.
      Fakt opisania uszkodzenia na dokumencie dostawy pozwala firmie Garnet Polska na złożenie reklamacji do przewoźnika. 
    • W przypadku przyjęcie uszkodzonego towaru ten fakt należy zgłosić możliwie szybko firmie Garnet Polska w celu uzgodnienia rakomensaty za powstałe uszkodzenie. 
    • W zgłoszeniu należy opisać uszkodzenie i podać datę dostawy.
  2. Uszkodzenie zauważone po odbiorze
    • Jeżeli uszkodzenie zostanie zauważone po odbiorze towaru, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt firmie Garnet Polska , przedstawiając dokumentację zdjęciową, zawierającą:
      • zdjęcia uszkodzenia,
      • zdjęcie worka lub big-bagu,
      • zdjęcie etykiety znajdującej się na big-bagu, określającej numer dostawy oraz producenta garnetu.
    • W zgłoszeniu należy podać datę dostawy i ilość reklamowanego towaru.

 

§3 Reklamacje dotyczące zanieczyszczeń garnetu

  1. W przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia garnetu klient jest zobowiązany:
    • Przedstawić dokumentację zdjęciową z widocznymi zanieczyszczeniami,
    • Dostarczyć zdjęcie big-bagu z widoczną etykietą producenta,
    • Podać ilość towaru jakiej dotyczy reklamacja.
    • Podać datę dostawy w zgłoszeniu.
    • Nie będą uwzględniane reklamacje towaru który został zużyty bądź zutylizowany. 

§4 Zasady dotyczące palet

  1. Palety zwrotne
    • Garnet w workach 25 kg dostarczany jest na paletach zwrotnych.
    • Wymagana jest wymiana na palety o podobnej jakości lub zwrot tej na której dostarczono garnet.
    • Brak wymiany skutkuje naliczeniem kosztu 40,00 zł + VAT/szt.
  2. Palety bezzwrotne
    • Garnet luzem oraz GMA (luzem i worki 25 kg) dostarczany jest na paletach bezzwrotnych – zwrot nie jest wymagany.
  3. Uszkodzenie palety, na której dostarczono towar
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia palety, na której dostarczono towar, klient ma prawo odmówić wydania innej palety na wymianę.
    • Fakt uszkodzenia należy zgłosić kierowcy oraz opisać na dokumencie dostawy.
    • Brak zastrzeżeń na dokumencie dostawy oznacza uznanie palety za sprawną.
    • Kierowca może nie przyjąć uszkodzonej palety ale w takim wypadku należy dopilnować wpisu w dokumencie dostawy na temat uszkodzenia.

§5 Procedura zwrotów

  1. Zwrot garnetu jest możliwy w terminie 14 dni od daty dostarczenia, pod warunkiem że:
    • Towar nie był używany,
    • Towar znajduje się w oryginalnym opakowaniu,
    • Towar był przechowywany w odpowiednich warunkach które zabezpieczały go przed zawilgoceniem.
  2. Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta, chyba że powodem zwrotu jest wada fabryczna towaru lub pomyłka ze strony Garnet Polska.
  3. Aby dokonać zwrotu, należy:
    • Dołączyć kopię dokumentu zakupu,
    • Podać datę dostawy w zgłoszeniu.
  4. Adres do zwrotów garnetu:
    • Adres magazynu: GEODIS, Park Logistyczny Panattoni, ul. Botaniczna 12, 80-298 Gdańsk.
    • Godziny pracy: poniedziałek – piątek, 8:30 – 15:00.
  5. O planowanym zwrocie należy zawsze poinformować Garnet Polska co najmniej jeden dzień roboczy przed wysyłką.

§6 Dane kontaktowe

  1. Wszelkie zgłoszenia dotyczące zwrotów i reklamacji należy kierować na adres e-mail: luberecki.e@gmail.com lub kontaktować się telefonicznie pod numerem: +48 55 234 72 87.
  2. Wszystkie zgłoszenia muszą zawierać szczegóły, w tym:
    • Opis problemu,
    • Dokumentację zdjęciową (jeśli dotyczy),
    • Datę dostawy.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Garnet Polska zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.